11/25/2012

Autumn.

Hey guys.

Het is herfst, en dat merk je. Als ik nu naar buiten  kijk zie ik de takken van de bomen heen en weer vliegen en hoor ik de wind. Af en toe schijnt de zon naar binnen.
Eigenlijk haat ik de herfst, het is koud, saai, grijs, vroeg donker, laat licht, depressieve mensen enzo.. Maar als het zo mooi weer is als nu, hou ik echt van de herfst! Serieus, ik vind het echt cool als het zo hard waait, haha. En als de zon dan ook nog lekker schijnt helemaal.
Het enige wat ik echt haat is 's ochtends in het donker en de kou, en vaak ook nog regen, soms alleen, naar school fietsen..
Maar nu is het gelukkig weekend :).
Wat ik ook leuk vind is dat in de herfst altijd heel veel zomerkorting in winkels is & je kan weer lekker herfstkleding kopen. Dit jaar ben ik helemaal fan van wollen truien! Ik heb samen met Nienke een hele leuke trui gekocht, en mijn oma is er ook nog een voor me aan het maken <3.

Ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik nog wil doen deze herfst/winter:

- herfstfoto's maken (met viendinnen)
- proberen een truitje voor Snuffie te breien en kijken wat hij ervan vind
- mijn kamer opnieuw verven en inrichten
- tekeningen maken
- proberen elke dag vrolijk te zijn
- veel bloggen
- zorgen dat ik meer volgers krijg
- veel muziek luisteren
- veel afspreken met vriendinnen
- geld sparen
- heel goed mijn best doen voor school

Oke die laatste klinkt als een echte nerd, maar ik moet echt heel goed mijn best doen om alle onvoldoendes op mijn rapport weg te werken ;$ ..
Voor de rest is het wel een cool lijstje.

Ik heb laatst geprobeerd om leuke herfstfoto's van Snuffie te maken, maar er waren niet echt hele mooie foto's uitgekomen, want hij wou niet echt stil zitten.
Alleen deze is wel leuk:


Hihi. Nu ga ik weer verder met leren.. :(

Love, Wendy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥