10/08/2012

Back to school.

Heey!
Sorrysorrysorry dat ik zo lang niet meer heb geschreven! De hele vakantie niet en minimaal een maand daarna ook niet... Ik moet er echt weer aan gaan wennen om in ieder geval elke week te schrijven. Minstens.

Als eerst zal ik even iets vertellen over mijn zomervakantie... Die ik heel erg mis. Snik.

In het begin van de vakantie ging ik met mijn moeder twee nachtjes weg, naar Maastricht. Het was echt heel erg leuk en gezellig, en we hebben veel geshopt. We waren alleen wel allebei een beetje ziek geworden, waarschijnlijk van het eten... Dat was natuurlijk heel erg jammer, maar alsnog was het leuk & geslaagd.
Als 'grote vakantie' gingen we (ik, mijn vader, mijn moeder & mijn broertje) naar Engeland. Iedereen zegt altijd dat het in Engeland heel veel regent enzo, net als hier, maar we hadden echt heel mooi weer! Wiehiee. We zaten eerst in een huisje op het strand. Echt op het strand. Het was zo leuk en mooi en lekker weer enzo, echt leuk. Daarna zaten we in een bungalow met een jacuzi, echt chill. En op het laatst een weekendje in London. Het was echt leuk.
Ik heb ook nog gekampeerd met 3 vriendinnen, heel vlakbij het strand. (Gewoon in Nederland hoor.) Dat was echt top! We zijn lekker naar het strand geweest. :)
Voor de rest heb ik heel veel met vriendinnen gedaan enzo en dat was ook allemaal heel leuk en gezellig.

Nu ik zo over mijn vakantie schrijf, mis ik het echt. Vooral als ik naar buiten kijk en zie dat het grijs en koud is en dat het straks al heel vroeg donker is, en als ik bedenk dat ik morgen een so en een proefwerk en een berg huiswerk heb. Mijn enige beetje troost is het weekend, mijn vriendinnen die mijn leven op school nog een beetje leuk maken, mijn vriendinnen die niet bij mij op school zitten maar me wel supporten in al mijn moeilijkheden en me laten weten dat ik niet de enige ben door hun depressieve schoolverhalen, maar waarmee ik (gelukkig) ook heel erg kan lachen en waarvan ik heel veel hou. En natuurlijk het idee dat het over 2 weken herfstvakantie is. En mijn familie, mijn geweldige konijn, blabla. Hahaha het lijkt wel zo'n speech alsof ik een belangrijke prijs heb gewonnen waarvoor ik iedereen bedank, lol.

Oh ja, ik ben van plan om binnenkort mijn blog helemaal te restylen. Misschien maak ik zelfs een heel nieuw blog, ik hou jullie op de hoogte, haha.

Ik hoop dat jullie in die eeuwigheid dat ik niet heb geschreven mij niet zijn vergeten, en dit lezen, en denken: 'Oh ja, Wendy, die bestond ook nog! Ik hoop dat ze weer vaker gaat schrijven. :)'

Goed, ik ga beginnen aan mijn huiswerk. *diepe zucht*

Doei lieve followers!

x Wendy

1 opmerking:

  1. super leuk :) ' en het kamperen was idd super gezellig :D
    iloveuxo

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥