10/10/2012

Nieuwe blog!

Hi.

YAAAY, mijn nieuwe blog is af! Ik heb gewoon de titel & lay-out & webadres  veranderd, dus jullie volgen me allemaal nog, hihi.
Ik vind het heel erg leuk geworden, maar ik ben natuurlijk heel erg benieuwd wat jullie vinden!

Oh ja, en ik heb nog wat leuks bedacht: jullie mogen kiezen wat mijn volgende berichtje wordt!
Jullie mogen kiezen uit:

* my life in photo's, dus dat ik een week / een paar dagen foto's maak van mijn dag, en die post
* een review over make-up, of welke make-up ik zelf gebruik
* een leuk & lekker recept wat ik dan maak en waar ik dan foto's van maak
* een leuke nagel-post
* een post over mode
* als je zelf nog iets leuks weet, please tell it!

x Wendy.

7 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk! Ehm, ik vind de eerste twee het leukst, haha
    Liefs,
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Jij hebt ook echt een hele leuke blog!
      Ik volg je alvast op twitter (@ITISWENDY), en ik ga je straks ook op bloglovin volgen hihi x

      Verwijderen
  2. Leuke blog heb je, ik ga je volgen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk idee, en leuke nieuwe naam, hihi ;)
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke blog. Je kan je weer blij maken want ik volg je xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥