12/01/2012

Ik wil een hondje.

Hey everyone.

Ik ben heel erg blij met mijn lieve konijntje Snuffie, maar ja, Snuffie zit meestal in zijn hok of hij is in de tuin aan het spelen.. Natuurlijk ga ik dan met hem buiten spelen, maar Snuffie kan eigenlijk nergens anders heen dan zijn hok en de tuin.. Oh ja en de schuur, maar dat mag eigenlijk niet.

Daarom wil ik zo graag een hondje, die je overal mee naar toe kan nemen, waarmee je wandelingen maakt (als ik Snuffie in een tuigje doe gaat hij helemaal spacen dus dat is niet zo'n goed idee..), die op het voeteneind van je bed slaapt, die random met je komt knuffelen, waar je heel veel schattige foto's en filmpjes van maakt (oke, dat kan wel met Snuf, maar hij heeft daar niet altijd zin in..). Zo'n klein, schattig, lief, mini hondje. Dat wil ik.

Het liefst wil ik een Yorkshire Terrier. Die hebben niet zo heeel veel beweging nodig en ze zijn heel erg gehecht aan hun baasje. Dat is handig, want ik wil later als ik ga studeren in een studentenhuis gaan wonen. En ik kan later pas een hondje kopen, want mijn vader is allergisch en mijn ouders willen zowieso geen hondje.

Natuurlijk zoek ik vaak allemaal foto's en filmpjes op over lieve kleine hondjes, zoals deze van weheartit.


Awwww, ik smelt als ik naar deze foto kijk. Als je ook een hondje wilt, of ze ook gewoon superschattig vind, zoek dan op YouTube: "A Yorkie Christmas Story"
Zoooo cute.

Mijn vriendin Nienke wil ook heel graag een hondje, dus THANK GOD ik heb iemand om mijn nieuwe liefde mee te delen.
Nienke wil heel graag een Boomer. En dat snap ik, want Boomers zijn minstens zo schattig als Yorkies. Een vriendin van ons, Chelsea, heeft een Boomer, en toen we daar waren gingen we helemaal dood van cuteness.
Een Boomer is eigenlijk gewoon een kruising tussen twee echte rassen.
Maar helaas kan Nienke ook pas een hondje kopen als ze uit huis is, want ja, ze heeft al een kat en twee cavia's.. En dat vinden haar ouders genoeg..
Dit is het hondje van Chelsea, Lou:



Oh my god. So sweet.
Maarja.. Tot dat we op ons zelf wonen kunnen we niks anders dan alleen maar over cute hondjes dromen of naar Chelsea gaan..

Love, Wendy.

1 opmerking:

  1. omg super leuk & cute stukje (:
    nog iets van 6 jaar wachten ..
    lukt ons wel ^^
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥