12/02/2012

Decorating my room.

Hey guys.

Ik wil echt heel graag mijn kamer opnieuw inrichten. Nou ja, niet op nieuw inrichten, maar opnieuw verven & 'decoreren'. Maar.. ik weet nog niet precies hoe. Ik heb wel heel veel ideeen. Ik wil bijvoorbeeld van een muur een foto muur maken, kerstlichtjes ophangen voor de winter, heel veel kussens en dekens op mijn bed.

Maar ik weet nog niet welke kleur ik mijn kamer zal verven..
Eerst wou ik een muur felroze, toen wou ik paars behang, toen wou ik lichtroze, toen misschien gebroken wit..
Eerst wou ik mijn kamer ook heel graag behangen, maar mijn moeder zegt dat het heel veel werk is om het mooi te krijgen, en nu ik ook die foto muur wil word het anders wel erg druk.

Een ander punt wat ook wel belangrijk is, is dat ik wel geld moet hebben om al die dingen te kopen; verf, ik wil een nieuw gordijn, een nieuw vloerkleed, en nog meer. En momenteel heb ik niet veel meer dan 15 euro.. Mijn ouders willen wel iets voor me kopen, maar het meeste zal ik toch echt zelf moeten betalen.

Totdat ik genoeg geld heb & er uit ben hoe ik mijn kamer nou echt wil hebben, kijk ik veel op weheartit voor inspiratie. Dit zijn een paar foto's die ik heel leuk vind:








Deze foto's & kamers vind ik echt heel erg leuk. Ik wil gewoon van al deze kamers een beetje.

Van de eerste foto vind ik eigenlijk alles leuk, lyrics uitknippen en ophangen vind ik ook een heel goed idee, dat ga ik ook zeker doen.

De tweede kamer is best rustig, met de witte / gebroken witte muur. De roze en witte (kerst) lampjes maken het vrolijk en gezellig. Het bed is lekker rommelig, met dekens, kussens en knuffels, en aan de muur hangen een paar foto's en een tekstje. Ja, deze kamer vind ik ook heel erg leuk.

Van de derde kamer vind ik het leuk dat het er een beetje rommelig uitziet, en daar hangen ook foto's maar niet over de hele muur. Dat is eigenlijk ook wel handig, want dan ben je niet jaren bezig met foto's uitzoeken. Die lamp links bovenin vind ik ook heel erg leuk, ik wil ook zo'n lamp! Misschien hebben ze wel ergens zo'n leuke lamp in een tweedehandswinkel ofzo, dan is het ook niet zo duur.

Aan de vierde kamer vind ik eigenlijk niet echt iets bijzonder leuk, maar ik vind het wel grappig dat de tekst aan de muur uit andere plaatjes is geknipt.

De foto muur op de vijfde foto vind ik gewoon heel erg leuk. Het leuke aan zo'n muur of stukje van een muur, zoals op foto drie, vind ik dat het dan helemaal van jou is, met je eigen foto's.

De laatste kamer vind ik vooral leuk omdat hij er zo gezellig & knus uitziet. Dat komt denk ik vooral door het bed met heel veel kussens. Ik zou ook heel graag een tweepersoons bed willen, maar dat past niet want ik heb een kleine kamer.

Nou, ik ga gewoon sparen & nog meer ideeen verzamelen. Ik denk dat ik maar eens een briefje ga maken met die ideeen want anders vergeet ik ze weer enzo.
Oke, dat was het dan!

Love, Wendy.

15 opmerkingen:

  1. Omg, ik wil echt precies zoiets als jij haha. Ik heb mn kamer een tijdje geleden al lichtroze geverfd, maar nu denk ik soms, had ik het maar donkerrood gedaan. dusja, je zult altijd blijven twijfelen, neem gewoon een kleur die je mooi vindt :) ik wil ook een muur met allemaal foto's en posters enzo (ik heb nu al harry potter posters geheheh ) en ik heb ook al kerstlichtjes bij de action voor 1 euro ofzo gekocht en opgehangen, da's echt supergezellig! nog veel suc6 ermee :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk <3
    ik ga sowieso die kerstlichtjes in me nieuwe kamer doen. En heel veel kussens en dekens op me bed <3
    Dat bed van die 2de foto is zo cool men, zo gaat mijn bed er echt uitzien hoop ik u_u
    en die laatste foto is ook zo cool (:
    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Ik wil graag ook wat aan mijn kamer veranderen, maar wat weet ik nog niet precies, nog even goed na denken dus! Tuurlijk wil ik je volgen, je blog is erg leuk!
    Liefs, iris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke post, ik vind de derde en de laatste het leuk. Die kamers zien er heel gezellig uit! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje voor je reactie op mijn blog, jouw blog is ook heel leuk, ik volg je terug. :)
    En de muren in mijn kamer zijn gebroken wit, maar ze hangen vol met leuke reclames uit mode-tijdschriften, foto's, posters (van New York, Parijs, ...) en muurstickers (dat zijn stickers die gemaakt zijn om op je muur te plakken, bij mij zijn het vogeltjes bvb.). Dat vind ik heel handig, want de dag dat ik die stickers, foto's, enz. beu ben, haal ik ze gewoon van de muur en hang iets anders op. Maar als je die knalroze verf beu bent, zal je weer wat meer tijd en geld nodig hebben om je kamer weer leuk te maken. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super mooi die foto's!
    Ik heb juist mijn kamer ge-re-styled!(Kheb echt geen benul van idee hoe je het schrijft).
    En mijn kamer was knal roze en nu heb ik hem kaki gekleurd een nieuwe lamp,matje en een grote expedit kast gekocht bij de ikea! gelukkig betaald mijn moeder het... En nu vind ik mijn kamer zo leeg.... Zelfs met die enorme kast! En nu ik naar je foto's kijk,weet ik wat er markeerd. Foto's,affiches,lyrics,.... Ik ben nu al bezig!
    Thankx om mij te hebben geholpen :-)
    Xx Mo Xx

    ps. Ik volg je,volg je terug?
    Mijn blog: movuitton.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk! Ik heb mijn kamer laatst een beetje zo gemaakt!
    bedankt voor je reactie en het volgen, ik volg terug!
    liefs
    Isa
    www.gooddayforasorbet.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n kamer met allemaal teksten en plaatjes op de muur is echt leuk!xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk! Echt inspirerend allemaal :)
    Ik wil mijn kamer ook eens wat gezelliger maken.
    We volgen je!

    Xx
    http://beautyfromthedeep.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke blog! Ik wil mijn kamer ook wat herinrichten, ik heb heel wat ideetjes opgedaan op jouw blog!
    Ik volg je,
    neem ook eens een kijkje op mijn blog (ik ben nog maar net begonnen ;) )
    xx
    http://love-formakeup.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat plaatje met al die foto's is superleuk! dat zou ik ook wel willen (:
    En leuk idee om van alles een deeltje te pakken! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. i would love little lights hanging above my bed!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Lampjes en polaroids zijn sowieso een goed idee; heerlijke foto's. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥