6/04/2013

Hoi ik leef nog

Waaaaauuuuuww ik heb echt al heel lang niet meer geschreven.
Ik had gewoon niet echt tijd en zin om te bloggen, en ik vind het niet zo heel leuk meer. Het is zo veel werk om de hele tijd die berichten te schrijven en hopen dat mensen het leuk vinden en reageren en dat je nieuwe volgers krijgt..

Ik had wel betere dingen aan m'n hoofd. Zoals school, en hopen dat het snel zomer wordt (in ieder geval iets realistischer dan hopen op volgers). Het is al bijna zomervakantie!! Alleen nog deze week, volgende week, dan een proefwerkweek, dan een weekje dat je boeken moet inleveren enzo, en dan is het opeens al VAKANTIE!!?

 Ik besef het nog niet helemaal denk ik. Normaal wacht je maanden lang op de zomervakantie, en ben je er echt heel erg aan toe omdat het al warm is en je al lang die summerfeeling hebt.. Maarja nu is het duizend jaar winter geweest en opeens is het over 2, 3 weken al zomervakantie??

Ik moet in ieder geval heeeel goed mijn best gaan doen voor school, want ik wil niet dat de proefwerkweek al mijn cijfers naar beneden haalt. Ik sta nu 4 onvoldoendes (gelukkig wel vijven) en ik wil ze heel graag ophalen zodat ik gewoon verder kan op het gymnasium.. Maaar daar moet ik wel voor werken.

Als ik mijn cijfers heb opgehaald en het eindelijk vakantie is ga ik misschien wat vaker bloggen, maar die kans is ook niet zo heel erg super groot. Ik zit wel veel op twitter en weheartit, dus volg me daar alsjeblieft wel op. www.twitter.com/itiswendy en www.weheartit.com/thatgirlwendy Thank you so much. Ik heb ook keek gedownload, maar dat moet ik nog even uitvinden en ik heb nog geeneens een filmpje daarop en nog 0 followers maarja. Volgensmij heet ik xxxwendy op keek maar dat weet ik ook niet zeker.

Nou, ik ga verder met leren, hopelijk tot sneeeelll!!

Kus, Wendy

1 opmerking:

  1. Woow gymnasium! Toe maar! Je moet bloggen voor je plezier meid, niet voor de volgers...

    BeantwoordenVerwijderen

Dankje voor je reactie ♥
& follow me please ♥